maandag 16 juli 2012

Een tipje tussendoor over het volgen van mijn blog.

Van veel ADD'ers weet ik dat ze onderzoekend en nieuwsgierig zijn. Dat ben ik zelf ook.
Het gebeurt me regelmatig dat ik op een blog kom die mijn interesse opwekt.

Vaak denk ik dan: "Die moet ik onthouden"... Soms sla ik hem op in mijn favorieten, soms schrijf ik het ergens op en soms dan denk ik "Ik zoek het wel op in mijn geschiedenis..."

Misschien voelt u hem al hangen? Ik kom nooit meer terug op die blogs:P

Nu heb ik een aantal jaar terug een manier ontdekt om zulke dingen makkelijker te maken voor mijzelf. Alleen heb ik dat toegepast op een andere computer. Na de aanschaf van mijn MacBook ben ik eigenlijk nooit meer achter die PC te vinden en daarom gebruik ik die manier ook zelden.

Het is mogelijk om Blogs en (nieuws)websites via RSS te volgen. Veel mailprogramma's bieden daar de mogelijkheid toe. Zodra er een nieuw item verschenen is, dan krijg je een bericht in je inbox.

Om een blog te volgen (en natuurlijk geef ik mijn blog als voorbeeld) zoek je in je mailprogramma op waar je RSS feeds toe kunt voegen en geef je de volgende link:

http://add-ervaringen.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

Als het goed is ontvang je dan bij iedere update een gedeelte of het hele bericht in je mailbox.

Ik pas dit toe op verschillende sites die ik volg (bijvoorbeeld Frankwatching en DutchCowboys). Ik vind niet alles interessant, maar kan wel snel 'koppensnellen' en besluiten wat ik wil lezen en wat niet.

Ik hoop dat deze tip waardevol was.

Hartelijke groeten,

Morris

2 opmerkingen:

  1. Hallo daar, als een nieuweling in crypto-valutahandel, verloor ik veel geld door alleen op de markt te navigeren. In mijn zoektocht naar een echte en vertrouwde handelaar, kwam ik Anderson Johnny tegen die me begeleidde en hielp om zoveel winst te maken tot een bedrag van $ 40.000. Ik deed mijn eerste investering met $ 1.000 en behaalde een ROI van $ 9.400 in minder dan 8 dagen. U kunt contact opnemen met deze deskundige handelaar via e-mail tdameritrade077@gmail.com of op WhatsApp +447883246472 en wees klaar om uw eigen getuigenis te delen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag iedereen,
    Ik zal je een geheim vertellen om rijk te worden met bitcoin-investeringen "een wijs persoon zou geld in zijn hoofd moeten hebben, maar niet in zijn hart. Elke dag is een dag van nieuwe beslissingen. Het is jouw keuze om rijk of arm te zijn & blijf worstelen, begin binnen 72 uur meer geld te verdienen met een legitieme en professionele handelaar zoals ik. Beleggingsplannen zijn nu open met een minimale investering van $ 200, je kunt $ 2000 verdienen in 72 uur.

    Investeer $200 verdien $2.000
    Investeer $ 500 verdien $ 5.000
    Investeer $ 700 verdien $ 7.000
    Investeer $ 1.000 verdien $ 10.000
    Investeer $ 2.000 verdien $ 20.000
    Investeer $ 5.000 verdien $ 50.000
    Investeer $7.000 verdien $70.000

    Mis deze duidelijke kans niet om uw financiële vrijheid te bereiken, degenen die nu nog niet klaar zijn om te investeren, zijn niet klaar om vervroegd met pensioen te gaan, zijn niet afhankelijk van één enkele bron van inkomsten, laat ons vandaag voor u handelen en beginnen met het maken van winst voor u. Neem contact met ons op via WhatsApp: +1(252)285-2093 E-mail: andersoncarlassettrade@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Vlink