donderdag 16 augustus 2012

Mijlpaaltje blog!!!

Toen ik een paar maanden geleden aan deze blog begon had ik twee dingen in gedachten:
1. Ik wilde mijn ervaringen van me af schrijven
2. Ik wilde voor mensen die hetzelfde mee (gaan) maken enige steun geven uit mijn ervaringen.

Ik had niet verwacht dat iemand mijn blog interessant zou vinden of dat ik bezoekers zou krijgen.
Vandaag heb ik een (voor mij) bijzondere mijlpaal bereikt:

3.000 pageviews

Op sommige dagen mocht ik meer dan 100 bezoekers ontvangen op dit blog!

Ik heb diverse reacties gehad van mensen die het leuk vinden om mijn ervaringen te lezen. Anderen schrijven dat ze nu beter in kunnen schatten wat ze kunnen verwachten als ze bijvoorbeeld het circus in gaan van het stellen van de diagnose.

Erg leuk om deze positieve bevestigingen te krijgen. Ik hoop het nog lang leuk te vinden!

Vind je het leuk om persoonlijk met me te communiceren, dan kun je me toevoegen op Facebook:

https://www.facebook.com/morris.monopoly

Heel erg bedankt voor jullie bezoeken en interesse!
Ik hoop dat ik tot veel nieuwe inzichten mag komen die ik weer door mag geven!

Hartelijke groeten,

Morris!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vlink