maandag 27 augustus 2012

Vandaag mijn laatste tentamen ooit?

Het is nu 4.15...
Ik ben nog niet klaar met leren... In plaats van de gebruikelijke 36 mg heb ik vandaag gezondigd... Twee keer 36 mg (een 's ochtends en een 's middags) en een 27mg in de avond...

Het concentreren in de afgelopen dagen was waardeloos!
Gewone taken kon ik prima doen (in de lijn van de afgelopen weken), maar bij het leren was het onmogelijk om mijn aandacht er bij te houden.

Ik ben naar mijn vertrouwde 'werkspots' gegaan: Delta Hotel en Cafe Engels in Rotterdam, maar de concentratie was zo slecht dat ik in vier dagen tijd slechts 25% van de stof heb kunnen leren.

Vandaag heb ik met behulp van de 'overdosis' daar nog ongeveer 60% aan toe kunnen voegen (220 bladzijden geleerd, onderstreept en aantekeningen gemaakt!!!). Side-effect: Moeilijk praten met mensen ("Ik wil een eh... zo'n koffie met schuim en melk..." "Cappuccino?"... "Ja zo een... En heeft u er een plaasje... Eh, glaasje water bij?")... Het personeel zal wel gedacht hebben...

Het tentamen is morgen om 14.00 uur. En ik weet nu al dat ik een 'overdosis' ga nemen om weer zo productief te kunnen zijn! Nu effe 3 uur slaap pakken en dan morgen 'onder invloed' van Concerta weer knallen!

Voor wie dit leest: Bidt, duim, brand kaarsen, doe een dansje of iets anders dat mij op afstand zou kunnen helpen! Ik heb dit tentamen in de afgelopen vier jaar zeven keer gedaan... Het eerste cijfer was een 4,6 de laatste (ik had keihard geleerd) keer was het een 2,6...

Ik heb een aanvraag ingediend voor extra tentamentijd... Deze is goedgekeurd, ik ga dat morgen toch nog maar eens laten bevestigen!

De afgelopen dagen ben ik ontzettend druk geweest, u heeft nog een aantal blogs tegoed van mij (coachingsgesprek nr zoveel, telefonisch consult met de arts, medicatie voor stoppen met roken, de 3e groepsbijeenkomst, uitleg ADD en voortuit... Concerta als doping, want dat werkt als een malle!).

Ik hoop u snel te mogen berichten dat ik na ACHT jaar eindelijk mijn HBO-diploma gehaald heb!

Groeten, Morris!

1 opmerking:

  1. Dag iedereen,
    Ik zal je een geheim vertellen om rijk te worden met bitcoin-investeringen "een wijs persoon zou geld in zijn hoofd moeten hebben, maar niet in zijn hart. Elke dag is een dag van nieuwe beslissingen. Het is jouw keuze om rijk of arm te zijn & blijf worstelen, begin binnen 72 uur meer geld te verdienen met een legitieme en professionele handelaar zoals ik. Beleggingsplannen zijn nu open met een minimale investering van $ 200, je kunt $ 2000 verdienen in 72 uur.

    Investeer $200 verdien $2.000
    Investeer $ 500 verdien $ 5.000
    Investeer $ 700 verdien $ 7.000
    Investeer $ 1.000 verdien $ 10.000
    Investeer $ 2.000 verdien $ 20.000
    Investeer $ 5.000 verdien $ 50.000
    Investeer $7.000 verdien $70.000

    Mis deze duidelijke kans niet om uw financiële vrijheid te bereiken, degenen die nu nog niet klaar zijn om te investeren, zijn niet klaar om vervroegd met pensioen te gaan, zijn niet afhankelijk van één enkele bron van inkomsten, laat ons vandaag voor u handelen en beginnen met het maken van winst voor u. Neem contact met ons op via WhatsApp: +1(252)285-2093 E-mail: andersoncarlassettrade@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Vlink