donderdag 2 augustus 2012

Morgen aan de drugs! Drugsgesprek bij PsyQ.

Bij aanvang van het schrijven van dit stuk is het 1 augustus 2012. Een dag voordat DE DAG met de grote rode cirkel op de kalender aanbreekt.
Het is een dag waar ik maanden naar uit zie, maar ook al maanden tegenop zie...

Morgen heb ik de eerste ontmoeting met de behandelende arts.
Zoals ik reeds eerder schreef is het de eerste ontmoeting die ik zal hebben met de 'echte psychiater'. Tot op heden heb ik alleen contact gehad met de behandelende psychologe, maar de keiharde beslissing omtrent medicatie zal door hem genomen gaan worden.

Deze dag is voor mij belangrijk. Het zal een mijlpaal kunnen worden in mijn huidige bestaan!

In gedachten droom ik al van een pilletje zoals in 'Limitless'... De hoofdrolspeler krijgt een pil die zorgt dat hij 100% van zijn hersencapaciteit gebruikt (in tegenstelling tot het gemiddelde van 4%)... Hij wordt een van de machtigste mannen van de wereld... Superinteressant...

De werkelijk zou echter wel eens anders kunnen worden.

Raak ik afgestompt? Word ik een zombie? Gaat het iets goeds brengen of juist iets slechts?

Ik heb eigenlijk hoge verwachtingen. Met name op het gebied van 'doen' en 'concentratie'.
Maar misschien te hoog? Ik zal het sowieso posten hier!

Ps. Ik ga voor een ADD-medicijn, hoop op iets om te stoppen met roken en ik ga voor melatonine om de slaap eens een beetje te stimuleren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vlink